Bloemen voor 13:00 besteld, vandaag nog bezorgd
Bloemen voor 13:00 besteld, vandaag nog bezorgd
Bloemen voor 13:00 besteld, vandaag nog bezorgd
Bij 123Bloemen.nl streven we ernaar om jou een uitstekende service en kwaliteitsproducten te bieden. Mocht je onverhoopt toch niet tevreden zijn, dan helpen we je graag verder. Lees hieronder wat je kunt doen bij klachten.
Heb je een klacht over een ontvangen product of onze dienstverlening? Laat het ons zo snel mogelijk weten.
Wij willen er alles aan doen om een passende oplossing te vinden. Neem contact met ons op via of vul het online klachtenformulier in:
Om je klacht zo goed mogelijk te kunnen beoordelen, vragen we je om duidelijke foto's van het geleverde product mee te sturen, indien aanwezig. Vermeld daarbij altijd je ordernummer. Deze vind je terug in de orderbevestigingsmail.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via de Geschillenprocedure van WebwinkelKeur.
Tevens is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om je klacht te deponeren via dit platform.
We streven ernaar om klachten binnen 2 dagen af te handelen. Als je recht hebt op een terugbetaling, wordt dit binnen die periode verwerkt via de oorspronkelijke betaalmethode.
Log in met je e-mailadres of kies voor registreren als je een nieuwe klant bent bij 123Bloemen.nl.